Uważamy, że zadowolenie klientów jest najlepszym miernikiem jakości naszych usług i naszej pracy.
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi były najwyższej jakości, przede wszystkim poprzez słuchanie klientów i oferowanie im rozwiązań, które spełniają ich potrzeby. Dlatego też wszystkie sugestie i opinie są dla nas cenne: pozwolą nam one pomóc Wam osiągnąć cele biznesowe w optymalny sposób. Wyraża to nasze motto:
CENIMY TWÓJ BIZNES
Dlatego cenimy też Twoją opinię. Jesteśmy zawsze wdzięczni za sugestie i uwagi, które traktujemy z najwyższą uwagą i poufnością.
Jeśli chcesz podzielić się z nami Twoją opinią lub złożyć reklamację, prześlij ją na adres: kontakt@ifis.pl
Jako instytucja finansowa jesteśmy zobowiązani do rozpatrywania formalnych reklamacji w ściśle określony i skrupulatny sposób. Każdy klient ma prawo do złożenia formalnej reklamacji.
Reklamacja może być złożona:
a) pisemnie
b) telefonicznie
c) osobiście, w siedzibie spółki:
Reklamacja powinna zawierać następujące dane:
Ifis Finance rozpatrzy reklamację i udzieli odpowiedzi bez zbędnej zwłoki, nie później niż 30 dni po otrzymaniu reklamacji.
W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin ten może zostać przedłużony do 60 dni.